Sidor

fredag 30 juli 2010

Förberedelse för lata dagar under parasollet

I dag är det riktigt ruskigt höstväder här hos mig.
Perfekt att sitta inne och fixa med grejer på datorn.
Till exempel har jag nu lagt in en massa ljudböcker på min telefon.

Detta är vad jag skall "läsa" under semestern:
Patricia Cornwell - "Offer utan namn" + "Mörkrets makt"
Åsne Seierstad - "Bokhandlaren i Kabul"
Marie Jungstedt - "Den dubbla tystnaden" + "Den farliga leken"
Margret Yorke - "Syndens lön"
Anne Holt - "Frukta inte"
Stephanie Meyer - "Om jag kunde drömma"

Några säkra kort som Cornwell, Jungstedt och Holt, och sen lite annat som jag varit sugen på att prova på.

Sååååååååååå skönt det skall bli!!!! :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ALLA vampyrböckerna med stephanie är bra o även den du ska "läsa" också

Anonym sa...

om jag kunde drömmma är det en av vampyrböckerna eller är det den om utomjordingarna?