Sidor

tisdag 13 juli 2010

Äntligen träna!

Har inte tränat sen i onsdags på grund av min livshotande förkylning.

I morse hade jag nästan inte ont i halsen när jag vaknade, och jag har knappt hostat på hela dagen.
Har hört att förkylningen i näsan inte gör något om man tränar, utan det är halsont man skall se upp med, så jag ignorerar allt snor, och ger mig iväg till gymmet i dag.

På programmet: AeroCore
Skall visst vara en halva Aerobic, och en halva Core-träning - låter kul. Och så får jag ju inviga ett av mina nya par skor :o))

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad duktig du är, själv gör jag allt för att undvika träning i denna värme

Anonym sa...

Ja det gick ju jättebra =)
När blir nästa pass?
/Agge

Nyanser av vitt sa...

Hej Hege
Hoppas snoret försvann med vindens hastighet. Ja du ser ett mönster :O) En Svensk Klassiker i sikte och sista utmaningen är mycket riktigt Lidingöloppet 25e september. Ska du springa Tjejmilen iår?
KRAAAAAAM