Sidor

torsdag 15 juli 2010

Hjärnsläpp

Som ni säkert märkt här i bloggen så är jag en kratta på att stava. Kan inte skylla på min invandrar bakgrund, för jag är lika urusel på att stava på norska…


När jag skriver i något program på datorn där det finns stavningsprogram är det ju inga större bekymmer. Jag är van att gå genom alla röda krummelurer under orden.

Däremot i dag hände en rätt komisk grej…

Skrev för hand en lite längre notering, och när jag skrivit klart slog jag en hastig blick på hela texten och konstaterade att det inte var några stavfel - det vill säga inga röda krumelurer....
”WoW – duktigt!!! ” hann jag tänka innan jag insåg att pappret inte innehöll automatisk stavningskontroll…

4 kommentarer:

Åse sa...

Ingen kommentar :-) hihihihi

Anonym sa...

Hahaha påminner lite om när Hege var liten va?!
Ser sig i spegeln o tänker: hmmm där går Hege/en som är lik Hege :)
kram på dig !
Agge

Anonym sa...

Haha... Helt undernart. Inget rött på handskrivna papper.

Anonym sa...

haha så det kan gå ibland..
kram