Sidor

torsdag 22 juli 2010

4 timmar

FYRA TIMMAR!!!!!!!!!!

I morgon kring 7.30 stämplar jag in på jobb som vanligt.
Jag startar datorn', och hämtar kaffe och vatten medan den tugger sig igång för dagens gärning.
Jag kommer kolla mailen (troligtvis ekar det lika mycket som det gjort hela veckan) och nettobehovet (altså en logistikgrej)
Sen gör jag troligtvis en sista ansats att avsluta några av de sakerna jag jobbat med i veckan, och skickar kanske något mail för att informera om vad jag har gjort, och status på olika arbeten för de stackarna som är kvar /kommer tillbaka till jobb.

Klockan kommer smyga sig mot lunch, och nästan exact fyra timmar efter att jag stämplat in kommer jag vandra till stämpelklockan igen.

Ut > kod semester > dra kortet


mmmmmmmmmm vad jag längtar :o))

Inga kommentarer: