Sidor

lördag 10 juli 2010

HoHoooo...

Här ekade måste jag säga... länge sen jag gjorde någgar inlägg....
Huvudsakligen är det för att jag helt enkelt inte har scrappat så mycket. Men sen har jag inte heller orkat fotta det jag scrappat - och slutligen har jag inte orkat potoshoppa det jag fottat.

Många ursäkter  - jag vet.... men här kommer i alla fall nåt av det jag gjort senaste månaden:

Först ut en LO från förra Scrapträffen hos Scraproom.  en utmaning där aman skulle scrappa i gult och blått. Träffen gick ju av staplen på självaste nationaldagen...

På träffen lärde vi oss hur man kan göra vimplar, och tjockare dekorationer av papper. LO'n nedan gjorde jag efter träffen och fick med båda grejerna. Mina tjocka bokstäver saknar dock 3D-lack som man egentligen skulle haft på dom.  Det jag trodde var 3D-lack visade sig vara nåt annat när färgen väl torkat.  Men jag gillade dom i alla fall.


Gillr verkligen dessa vimplarna, så de fick pryda en dubbel LO från Isabels 5års kalas. 
Jag håller fortfrande p med 2009års album - skärpning på mig... Men det ör inte mycket kvar nu. Har börjat föra lite 2010 oxå för att dryga ut det - det är messt tråkigt kort kvar, men de måste ju oxå in i albumet.


Nu får det räcka... uppladdningen är så seeeg att jag inte har tålamod att lägga in flera bilder i dag. Men jag har några till klara att blogga, så det skall inte behöva gå en månd tills nästa gång jag uppdaaterar...

1 kommentar:

ingba sa...

Snygga LO och vimplarna är jätteläckra!