Sidor

fredag 11 december 2009

Så har vi gjort av med våra trivselpengar i år oxå

Vi har varit ute på roligheter logistikavdelningen i dag.
Ja, jag vet att klockan bara är lite över 10 på kvällen, och att jag redan är hemma, men det behöver inte betyda att vi haft tråkigt...

Jag, Marie och Jennifer avslutade arbetsdagen med att basta och göra oss i ordning för kvällen. I bastun spelade vi en sånglek. Jättekul - vi är lite singstar fantaster alla tre, så det passade oss rätt bra att få sjunga upp lite. Linda och Ida som är de två andra tjejerna på avdelningen kunne inte vara med i bastun, och Almir som var enda inbjudna killen bangade ur... hmmm... fegis....

Men altså, vi åkte sedan vidare till Curla.nu och käkade julbord, och sen bowlade vi.

Jisses va bra jag var.
Hade en höjdardag!
Strikade flera gånger och gjorde dessutom en dubbel. Inte nog med det. Jag slog fel vid ett tilfälle, så jag gjorde strike på min chefs slag... Egentligen så vann han överlägset - men de andra tyckte att han skulle diskas för att jag strikade för honom... så då var jag den som hade messt poäng.
Altså; I'm the King of Bowling.
Hur många gånger tidigare i mitt liv har jag fått uttal dessa orden???? Ehhhh ALDRIG! Så jag njuter, för det lär dröja innan jag får säga det igen...
Lyssna en gång till... I'm king of Bowling!!!
Puss och hej :o)

Inga kommentarer: