Sidor

tisdag 29 december 2009

Ego...

Fick hem en laddning foton från Fuji-direkt i dag. Alltid lika kul :o)

Vet inte helt om det är de som gjort fel, eller om det är jag som i ett omedvetet anfall av frustration över att aldrig få vara med i familjealbumen har gjort en liten extrabeställning...

Fick i alla fall 20 kopior på mig själv!

Men det är bra, för då har jag ju äntligen lite foto'n på mig... Då kan jag sätta in detta fotot vid varje högtid;
Julafton - Hege i rosa linne.
Semester i Egypten - Hege i rosa linne.
Varje födelsedag och annan sammankomst - Hege i rosa linne.
Första snön - Hege i rosa linne....

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Hej Hege
Ja det får vi hoppas nu när jag ska vara ledig några fler dagar. Vilken kul kommentar från Isabel.
Gott Nytt År.
Kram Agneta

Anonym sa...

Hihihih, jag har precis fått hem en laddning ed foto. samma sak har hänt. två foto har jag fått 11st av var och en. Men jag kan ta ett av dina foton om du vill =)
Det kan jag ha till scrapping den 3:e =)
Kram