Sidor

torsdag 3 december 2009

Julfint

Har tänkt fotta och lägga upp lite blider på hur jag har julpyntat hela veckan, men jag har inte kommit till skott att ta de sista fotorna.
Så i dag tog jag mig altså i kragen, röjde den värsta skiten bort till de hörnorna som inte skulle fotograferas, och riggade stativet.
Såhär mysigt har jag det nu. Om jag haft doft-blogg skulle jag lagt in lite glögg- och pepparkaksdoft till er, men nu får ni själva helt enkelt nynna på en julmelodi och föreställa er doften av jul.
.
Köket:
Lite närbilder från köket:

Min tomtehylla i vardagsrummet:

Vardagsrummet med stjärnor:



3 kommentarer:

Håkan sa...

Vilken julstämning man får!! Vi ligger hopplöst efter när det gäller pynt....
//Håkan

charlotte sa...

vad fint o mysigt du har det..

Anonym sa...

Jette-fint Hege.
Julekram fra Pappa.