Sidor

tisdag 23 mars 2010

Vill lära mig

Har fått en fix idé på jobb, och nu verkar jag ha tagit med mig denna idéen hem oxå..... Jag VILL lära mig skiva utan att titta på tangenterna!!!!!
Jag skiver trots allt på dator´n rätt många timmar per dag - har gott om tid och möjlighet att träna menar jag.
Meningslöst inlägg tycker ni säkert nu, eller hur? Men om jag berättar för er att jag skivit allt detta utan att kolla på tangentbordet -- blir ni imponerade då eller???? Erkänn!!! Visst blir ni?
Att det har tagit mig en halv evighet att få ihopa dessa rader är en helt annan historia.....

2 kommentarer:

charlotte sa...

läste det igår o trodde att jag kommenterat men det hade´jag tydligen inte. kan bara skriva utan att titta med vänsterhand nuförtiden..

Anonym sa...

Jag har hyfsat koll på tangentbordet utan att titta. Jag känner när jag skriver fel. Sen att jag slarvar ofta och inte vet hur vissa saker stavas tar vi inte upp va ;-)

Tackar en nitisk maskinskrivningslärare som vi hade på högstadiet. Tittade man inte på tangenterna och inte hade fel fick man en femma. Jag hade femma :-D