Sidor

måndag 1 mars 2010

Nystart

Började om med nya friska tag i dag.
Ny vecka, nya möjligheter :o)

Vågen har skakat lite på sistone, de fina resultaten jag hade några veckor i början på året har lyst med sin frånvaro, och jag har varit allmänt slö.
Men så i går råkade jag surfa förbi en "Gå-dig-i-form-artikel" där man med ett 8 veckors program skulle tappa vikt, komma i form och bli en ny människa.

När en jobbakompis i morse uttryckte att hon verkligen var tvungen att ta tag i vikt och träning gjorde vi slag i saken och beslöt oss att göra detta tilsammans.
Jag är lite osäker på hur många vi egentligen är nu - men någonstans mellan 3 och 5 personer.

Startskottet gick altså i dag, 40 minuter powerwalk, i riktigt SKITVÄDER!
Heja oss...

1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Hej Hege
Ja jag vet att du frågat om det på min blogg men jag ville inte säga något i förväg för jag har tvekat in i det sista om jag skulle anmla mig eller ej men nu är det gjort :O)
KRAM