Sidor

onsdag 3 mars 2010

Super-scrap-vecka

Min Super-scrap-vecka började i söndags med scrapträff på scraproom.
Scrappade även mycket i måndags och tisdags - och i dag skulle det liksom kulmineras då jag både är barn och kar-ledig.

Vad händer då? Jo, jag fastnar på jobb. så nu när kvällen ändå blev lite styckad och malen så tar jag en bloggpaus medan limmet torkar...

Scrapträff... Alltid lika inspirerande. Jag gjorde två layoutar på Tuhk-barnen och lite annat smått och gott...
Isabels första jul - till hennes eget album som hon fick när hon döptes:
Och en Lucas LO till mitt 2009-album. Denna LO'n var en utmaning på träffen, där färgerna grön, gul och röd skulle dominera.



2 kommentarer:

leia sa...

Å vad härligt med lite sommarkort nu när man börjar tröttna på vintern =)

Kramelikram Veronica

Nyanser av vitt sa...

Du är så duktig Hege. Ha en mysig helg. Hörde att våren kommit nere hos dig. Är det så?
kram Agneta