Sidor

fredag 5 mars 2010

Hege 40 år

Inte jag då, men Lille-Hege (Jag har fortfarande några månader kvar innan jag blir vuxen...)
Ni kan kanske själv räkna ut vem på bilden som är jag, och vem som är dagens födelsedagsbarn ;o)

I alla fall;
Lille-Hege kallades just Lille-Hege för att kunna skilja oss åt.
Vi var inte precis lika till utseende, men vi var alltid tillsammans, och gick i samma klass. Så det blev bara så. Lille-Hege och Hege Beate (mig altså...)

Från så långt tillbaka jag kan minnas - och fram tills jag flyttade till Sverige - med undantag av några år i grundskolan då jag var nörd och hon var cool - har vi varit tillsammans.
Känns som alltid faktiskt...
Och när jag nu tar fram miniräknaren så inser jag att det var väldigt länge sen.

Men trots att åren har skillt oss åt så har vi fortfarande lite kontakt. Som i dag... på sms...
Och hon är i London och firar sin 40-års dag.
Kram på dig snuppa :)

1 kommentar:

charlotte sa...

du är dig lik iaf.. vad skönt att vara i london på sin 40-årsdag. vad ska du hitta på när du fyller?