Sidor

lördag 20 februari 2010

Kors i taket, nya LO's

Veckan blev inte helt som jag tänkt, men lite har jag scrappat i alla fall.
På måndag skall jag som sagt på scrap-kurs, och jag hoppas få lära lite grundläggande tekniker och sådant - så jag får något att bygga vidare på.

Kul skall det bli i vilket fall. Skall dit med kollegan Jessica och kompisen Åse, och tycker det extra kul att flera av de jag känner börjar intressera sig för scrapbooking.

Här kommer en LO som jag gjort i dag till mitt 2009-album, den är från Isabel T's dop. Har fottat in några flera LO's i dag, men de får jag ha i reserv till några nya inlägg. Har kommit på att det bara är på förmiddagarna det går att få något sånär godkända ljus o färg på foton, vilket innebär att jag bara kan fotta scrapbookingsaker på helgerna...

Inga kommentarer: