Sidor

söndag 7 februari 2010

Hur det hela började...

Varför scrappar jag?
Faktiskt en av frågorna i livet som jag har ett svar på...

Har alltid velat få in alla mina foton i album. Har oxå alltid beundrat de som gjort lite extra med sina album - till exempel skrivit lite text, och satt dit en bilbiljett.
Men jag har aldrig själv kommit till skott. Mina foton har samlats på hög i en låda - och på senare år i hårddisken på datorn.
Men sen hände något.....
När jag gifte mig i maj i år fick vi ett helt underbart scrapbooking album av några vänner.
Jag bläddrade, och bläddrade, och tanken började forma sig... Kan de så kan jag!
Sagt och gjort, jag köpte ett startkit på Panduro och på den vägen är det....
Mitt huvudsyfte med scrapbooking är fortfarande att göra album av mina foton, så ofta blir det enkla layouter med många foton per sida. Men ibland scrappar jag loss med bara ett eller några få foton.
Så - nu får det vara nog med min scrap-bakgrunn. Här kommer i stället stt smakprov från mitt första album : Vår semeser 2006







2 kommentarer:

charlotte sa...

väldigt kul o väldigt fint gör du

Anonymous sa...

jag lyckades visst