Sidor

onsdag 24 februari 2010

Karma


Jag är inne i ett bra flow för tilfället - eller är det feng shiu, eller karma. Inte vet jag - men livet är i alla fall bra.
Och jag tror verkligen hur jag mår speglar sig i hur jag är mot andra, och hur andra uppfattar mig - och allt vad det kan föra med sig.
Bilden ovan visar saker jag helt oväntat har fått från olika personer senaste veckan (+ ytterligare en tulpanbukett som har vissnat)
Får tillägga att jag inte fyllt år eller nåt, detta är gåvor jag fått för att jag lett åt livet, och livet har lett tillbaka.

2 kommentarer:

charlotte sa...

det gör jag varjr dag men det är ytterst sällan jag får blommor för det. du måste vara väldigt snäll o omtänksam

Nyanser av vitt sa...

Vad häftigt med samma tema oberoende av varandras inlägg. Ja du är helt klart värd allt detta. Sköt om dig
Kram