Sidor

fredag 19 februari 2010

Jag är missförstådd....

Nu måste jag bara få klargöra några saker....

Jag hejar BÅDE på Sverige och Norge!

Jag hånar inte det ena landet när det andra landet får medaljer, utan glädjs med de individer som vinner.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att Björndalen får ett guld, för att jag tycker han är en beundransvärd idrottsmann, och jag fälde en liten tår när Anja klev upp på pallen trots det otäcka fallet dagen innan.

Man FÅR känna behörighet både med det landet man bor, och det landet som man fostrats i.
Tänk vad bra jag har det - jag kan glädjas dubbelt så mycket som er!

End of discussion!!!

2 kommentarer:

charlotte sa...

vi bara retas lite med dig. vi vet hur du känner eller iaf jag
kram

Anonym sa...

hahahaha..... fler som retats med dig? ;)
Kram
Agge