Sidor

fredag 5 februari 2010

Först ut!

Äran att få inviga bloggen går till de tre layouts jag gjorde på förra veckans scrapträff på Scraproom .
I vår presentpåse fanns bland annat papperna jag använt till denna layouten. Jag läser ofta på andras bloggar att de "visste direkt när de såg pappret vilket foto de skulle scrappa".
Denna gången kände jag det oxå :o)
Kuul!
Och tur att jag hade med just dessa fotona...

Jag blev extra nöjd med denna hörnvarinanten, så den får en egen liten närbild.



Sen kommer en layout på min guddotter Sofie. Älskar denna bilden.
Jag gjorde layouten efter en utmaning där vi skulle använda rött och rosa (det småprickiga pappret är rött....) dessutom stämpel, hjärtan och 3D effekt.
Jag tänkte helt fel när jg började klistra texten, och var tvungen att svänga "kommer" för att få plats - men det blev ju skitbra tycker jag :o)

Tredje LO'n är en lift-utmaning på denna Layouten som Helena på Scraproom har gjort.




Inga kommentarer: