Sidor

söndag 22 juni 2014

Ikea del 2

Jodå-men-så-atte.....
För omväxlings skull åkte vi till Ikea Malmö - Istället för Helsingborg i dag. Tänkte byta det felaktiga hyllplanet, och köpa lite lådinsatser till vårt kommande kök, för Ikea-Family hade 25% rabatt på VARIERA denna månaden.

Tror ni att jag fick med mig något hyllplan? Såklart inte! Slut i lager...
Så nu har det beställts från Helsingborg. Vi får se om dt blir tredje gången gillt, eller om det går att röra till det ytterligare.

Men lådinsatser fick vi med oss i alla fall. Vi har ju inte finplanerat köket ännu, så exact vad för inredning som behövdes visste jag inte. Men jag köpte det jag räknade som ett minimum i alla fall, och så får vi komplettera till fullpris sen.
Kring 400 kr sparade jag in på detta. Kanske inte mycket i sammanhanget när man bygger hus - men 400 här och 400 där blir pengar till sist, så jag försöker vara noggrann med att spara där det kan sparas  - för att sen kunna lägg lite extra där vi känner att det krävs.


Inga kommentarer: