Sidor

söndag 15 juni 2014

För han har tagit studenten, fy fan va´ han är bra!


Äntligen är den över.
Det har varit ett hårt jobb, men jag är oerhört nöjd med resultatet.
Jag lyckades arrangera fest för typ 35 vuxna + ett gäng barn, helt på egenhand. Utan att ta hjälp av catering, och enbart med vad hemmet hade att tillgå. Förutom några lånade stolar - och välvilliga gäster som ställde upp som diskhjälp.

Men mest stolt är jag över sonen!
Den resa han har gjort med sig själv de senaste åren är beundransvärd.
Min fine son - numera utexaminerad från gymnasiet, och redo för högskola.

Fotografering vid möllan i Häljarp, innan avfärd till champagnefrukost.

Obligatorisk posering; Ny-utsprungen student, med stolt mamma

...med storebror

...med bästa polarna

Happy!

...med favoritläraren
...med farmor och farfar
...med favvorit-tjej 
Studentflaket snart klart för sin färd genom Lunds gator

Välkommen på fest! Nu har mamma fått på sig Russe-lua!

Skål!
Paketöppning. På TV'n visades bildspel med foto på Robin från nyfödd och fram till studentbalen

Efterrätten. Attsingen att jag missade fota matbordet - det såg riktigt proffsigt ut!
Var dårlig på att fotografera på festen, men fick några med mobilen
Vissa bord var visst bättre på att plocka undan efter sig än andra - här såg det ju helt bart ut...

Inga kommentarer: