Sidor

lördag 11 december 2010

Vart tog dagen vägen?

Har scrappat pyttelitet i dag .... men fottat alla saker jag haft liggande, och nu har jag dessutom klippt till dom till bloggvänliga förmat. Hur det kunde ta hela dagen vet jag inte.
Men köket har blivit städad, och det tog väl oxå lite tid.

Tänkte visa er vad jag gjorde för två veckor sedan, när det var scrapträff på Scraproom.
Helena hörr i en minkurs där vi fick göra denna LO'n 
Hon visade en massa tekniker som vi skulle ha med På LO'n

Där var edgade kanter, akrylfärg, utklippta detaljer, veckad papper, snurrad papper, veckad blomma, spets och bling. Ja, allt man kan tänka sig.
Jättekul tycker jag, för jag har så dårlig fantasi själv, men man ser ju hur fint det kan bli bara någon berättar för mig hur jag skall göra :o)

Inga kommentarer: