Sidor

söndag 19 december 2010

Förstår inte hur du hinner!

Kloppan kommenterade på min Scrapblogg; "Jag förstår inte hur du hinner!"
Svar: Jag har en fantastisk mann, stora barn och är duktig på att multitaska.....

Vad lägger jag tid på egentligen?

Jo, jag jobbar ju - och sen tränar jag.
Men utöver det?

Jag behöver i praktiken aldrig handla.  "Linas Matkasse" levererar hem det vi behöver, och det som behövs utöver detta tar Mats hand om.

Jag gör rätt sällan middag. Mats eller barnen tar hand om det oxå.
Vi städar mycket sällan måste jag erkänna, så det lägger jag heller ingen tid på.

Barnen är så stora att de klarar sig själva, och dessutom har de inga fritidsaktiviteter, så jag sitter inte hela helgerna i en idrottshall.

Jag tittar nästan aldrig på TV - och gör jag det så är det samtidigt som jag gör något annat (som att pilla med datorn). Likadant med böcker - Ljudböcker gör att jag kan göra något annat samtidigt.

Summa summarum så blir det alltid en timme eller två över varje dag där jag kan göra vad jag vill - och denna tiden fyller jag med scrapbooking eller något dator-relaterad.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag skulle inte haft orken tror jag men man sparar mkt tid på att inte se på tv det är sant
kram