Sidor

söndag 19 december 2010

Raketalternativ

Har i många många år tyckt att raketer och smällare varit något ordentligt skit.
I dag fick jag ett tips om Thailändska rislyktor.
Wooow... tänk va fint det skulle se ut om alla skickade upp dessa....
Och för inte att snacka om hur tacksamma allt husdjur skulle va - och hur mycket miljöskadliga ämnen vi skulle låta bli att spritda ut.

Nu vet jag inte om dessa lyktorna verkligen fungerar - om man får dom att lyfta menar jag - men det är väl vart ett forsök, så i år blir det rislyktor på nyttår för mig. Och kanske ett tomtebloss :o)

http://www.coolstuff.se/Khom_Loy


1 kommentar:

Anonym sa...

jsg tycker a´tt det är ett väldigt ekonomiskt slöseri om inte annat. barn svälter ihjäl varje dag o ví i väst bränner upp flera miljoner på fyrverkenrier. vilket jävla skämt..
tyvärr har jag inte fått mina barn till den insikten
kram