Sidor

fredag 17 december 2010

Shabby


En Shabby shic LO som jag är riktigt nöjd med. Ja, för det första är min systerdotter så fantastisk vacker, men oxå med själva resultatet. Jag har använt många av de fina grejerna jag fick i pris från Magdas.
Och dessutom..... Detta inlägget är gjord från min mobil! Jag har Photoshop så jag kan beskära direkt :-) Ja, färgerna blev inte perfekta, och LO'n blev helt krokig - men jag ville så gärna testa redan nu i kväll.... Hoppas på lite bttre foto under normala ljusförhållanden...

3 kommentarer:

Ingba sa...

Det blev ju jättebra!

kram och trevlig julhelg

Ingba

Annette sa...

Den är jättefin! Vad roligt att se hur du använt materialet :)

annikaskreativasida sa...

Wow, wow, wow!!!! Superduper-läckert!!!! Riktigt inspirerad blir jag!! TACK för det!