Sidor

onsdag 15 december 2010

Ute i god tid....

Jag tycker inte om att vara sen!  Ändå känns det som att jag blir sämre och sämre på att passa tider.

Zumba i dag!
Kvart i sex satt jag fortfarade i soffan och kollade jobbamail. Blev något förvånad då jag fick ett mail just då från min kollega, tillika Zumba-instruktör.
Sitter hon på gymmet och jobbar tänkte jag? För om hon sitter på jobb nu så lär hon ha svårt att hinna i tid.
Själv slängde jag ihopa mina saker och ven iväg som en oljad blixt. När jag rusade från bilen till ingången på gymmet hann jag registrera att kollegans bil inte stod på parkeringen.
Jaha....hon kom inte ifrån jobb... då blir det ingen Zumba i dag då :o(
Från receptionen tittade de förvånad upp när jag förvirrad virvlade in som en nysläppt fis i en rotting-fatölj.
Det blev tyst ett tag medan vi tittade på varandra och hon tog fram bokningspappret där det med stora siffror stod 19.00......
Men som sagt... jag tycker inte om att vara sen  ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har också funderat på sumba. är det roligt?