Sidor

tisdag 28 december 2010

Dagen

Sicken speckad dag jag har haft - med en intressant twist oxå...

Sov till 8.30 och satte mig direkt i soffan för att jobba. Unnade mig själv en jobba-hemma-halvdag för att rensa och sortera lite i mina mail som verkligen samlats på hög senaste månaderna.

Vid 12.30 åkte jag till stan för att handla inför middagsbjudning, samt dumpade sonen hos frissan. Sedan hem och förbereda middag.

15.00 kom gästerna och 15.30 satte vi oss till bords. Vi hade en tidig midag dels för att jag skulle träna klockan sju, och dels för att gästerna har småbarn, så de skulle ju hem i säng.

Ungefär vid 16.00 - halvvägs in i mitt andra glas vin (ja, jag vet, men det är ju trots allt jul...) slog det mig..... Vad-i-hela-fridens-namn-är-det-jag-sitter-här-och-dricker-jag-skall-ju-träna-i-kväll!!!!!

Kämpade med mig själv i några sekunder, men var stärk nog att låta träningen vinna. Klapp på axlen :o)

1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Du är ju för rolig vännen. Ladda med vin är väl "sådär".
Ja Terracotta armén är kul att ha sett eftersom vi nog inte kommer att få någon mer chans om vi inte åker till Kina förstås.Fölängt till 20e februari....
Sköt om dig!
Kram Agneta