Sidor

lördag 30 januari 2010

Speedad förmiddag

Det har hänt mycket under förmiddagen.
Jag väcktes av jourtelefonen på jobb, och kom därmed upp tidigt. Tänkte att nu skall här röjas för det ser för jävligt ut!
Men så kom jag på att jag kanske skulle träna i stället...
Sagt och gjort, bytte om och började träna. Mitt i en flåsig serie armhävningar ringer jobb igen. Andra bekymmer, och jag fick göra ett avbrott i träningen för att jobba lite till.
Hmmm... när skall jag få städat då?

I alla fall - var nästan klar med jobb och redo för att återuppta träningen när jag fick kaffebesök. Sådant säger man inte nej till, så det blev lite skitsnack innan jag tog itu med sista delen av träningen.
Och på crosstrainern kom städ-tankarna igen: Ja... jo... när jag är klar så kan jag röja lite innan jag hoppar i duschen...
Färdigtränat: Ja...jo... duschar nog först, och så kan jag städa sen...
Efter duschen: Ja...jo.... skall kanske äta något först?

Och här sitter jag nu - ingen mat, inte städat - Var tog alla goda ambitioner vägen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att din dag är fylld med massa goda ambitioner, jobbat en massa, tränat i FLERA omgångar.
Tänk på allt det bra du gör Hege
Kram
Agge

Anonym sa...

Tack för ikväll Hege o Mats =)
Det är alltid lika roligt att umgås med er. Lättsamt och avslappnat. Jag ser redan fram emot att bli er granne!
Kram på er så ses vi imorrn Hege =)
//Agge

charlotte sa...

idag kanske du får det lite lugnare
kram