Sidor

söndag 3 januari 2010

Så går det när man inte planerar....

Jag har forsökt sluta vara en sån jädrans kontrollfrak. Ta livet lite som det kommer och inte planera - och tro att allt i alla fall blir som man vill.
Jaha.... vad fick jag för det?
Inte ett piss skall jag säga! Jag missade Scrap-träffen i dag, för det var inga platser kvar.
Varför?
För att jag inte anmält mig i tid!
För att jag tänkte att "det löser sig".
För att jag tänkte att jag inte skulle ha hela vägen utstakat!

INGET LÖSER SIG OM MAN INTE PLANERAR!!!!!!

PISS! Jag är sur nu!

2 kommentarer:

charlotte sa...

jag är ganska impulsiv. har varken klocka eller almanacka o det funkar bra för det mesta

Åse sa...

Hrm Hege. Det var ju precis som när du inte hade pengar med dig till hästarna.........(när du gick miste om storvinsten)