Sidor

fredag 22 januari 2010

Ljuset i tunneln

Har haft en fasansfull vecka på jobb. Tror jag får gå tillbaka till 2006 för att hitta en vecka jag jobbat så mycket.
Suttit i workshops för en förstudie av ett projekt hela veckan, vilket inneburit att jag först efter 17 har börjat på allvar med mina andra två tjänster.
Föredragshållarna på workshopen har drivit mig till vansinne. Denna sortens människor skulle plaserats längst in i en skrubb, och aldrig fått ha kontakt med potentiella kunder.
Jag var till tider så arg att jag skakade!!!
Ja, och mina kära Mexicanska kollegor har inte precis gjort livet lättare denna veckan.
Suck...
Men nu är workshop veckan över, och min logistik-tjänst utannonserad, och jag börjar se ljuset i tunnlen på något vis.
Och veckans vägning i morse pekade på minus 0,9 sen förra fredagen vilket ger minus 1,7 sen 1.Januari. Oh-yehhh!!!

1 kommentar:

Åse sa...

Duktigt jobbat med vikten. Jag har gått ner 4 kg på 3 veckor. Men jag har ju lite mer att ta av än dig.....