Sidor

söndag 1 mars 2015

Mys-inköp

Jag kunde inte låta bli!
Jag var tvungen att göra lite inrednings-köp i dag!
Trots att jag försökt intala mig själv att alla "inredningsdetaljer" får vänta tills vi flyttat in så blev det lite mys-shopping på Ikea i dag, sidanom alla måste-inköp.

Nedan är en moodboard från mitt o Mats badrum. Vita och mintgröna handdukar har blivit inhandlade i dag :)
Stegen nedan har jag sett på Ilva, och jag tänkte den kunde bli fin som handduks-stång. Tycker det är snyggt att blanda in lite nartur-material, och inte låta hela rummet gå i en enda inrednings-serie. Blir lite mindre Ikea-känsla då.
Utan att jag på något som helst vis har något emot Ikea skall tilläggas!

Det blev även handukar till Robins badrum. Till det rummet, där väggar och inredning är vitt - och golvet svart, köpte jag grått och lime-gröna handdukar.

Inga kommentarer: