Sidor

onsdag 7 december 2011

Kommer jag lyckas?

Jag har väl berättat om slutasnusa-klubben, och våra utmaningar?
Om en vecka är det upp till bevis för årets mål.
Jag har redan klarat mitt tids-mål på 5km - nu skall jag upp på vågen och visa att nålen stannar innan 70-strecket.

Om en vecka.....

Och jag måste gå ner ca 2kg för att bli godkänt på min egen våg.
Lägg till att jag inte vet hur vågen vi skall väga oss på väger, så jag borde ha lite marginal.

Spetsa sen det hela med julbord på tisdagkväll, och jullunch på jobb på onsdag.

Någon som tror jag klarar invägningen???

4 kommentarer:

Malin sa...

Jag tror du fixar det galant !

Unknown sa...

Håller med föregående talare :) klart du fixar detta!! Du e ju grym på allt. Önskar jag själv hade samma karaktär som du ;) Önskar dig lycka till och inväntar ett härlig inlägg nästa vecka :)

Unknown sa...

Håller med föregående talare :) klart du fixar detta!! Du e ju grym på allt. Önskar jag själv hade samma karaktär som du ;) Önskar dig lycka till och inväntar ett härlig inlägg nästa vecka :)

Anonym sa...

och glöm inte att du ska på julfest på lördag och äta och dricka gott...:o) //Palle