Sidor

onsdag 7 december 2011

Är jag duktig, eller är jag duktig?

I går kväll bestämde jag mig för lite olika saker jag skulle göra i dag.
För att vara lite effektiv och inte bara dega i soffan eller vid scrapbordet.

Jag skulle köpa timers till julstjärnorna i barnens rum:
Detta är gjort - och monterad :)
25kr stk på ÖB - tokbilligt tycker jag.

Jag skulle köpa kuvert och frimärken, och skriva klart de sista julkorten:
Klart! En fin liten hög ligger på köksbordet och väntar på att bli postat.
Har ett julkort kvar, hoppas bli klar med det i kväll...

Jag skulle träna...
Done!
45minuter på spinningcyklen här hemma.
Nu gäller det minsann att fortsätta vara duktig på denna fronten - se föregående inlägg....

Ja, förutom en sanbb mellanlandning för att kolla dagens Big Bang Theory så är detta första gånen jag sitter ner i soffan i dag.
Och nu skall jag minsann resa mig igen - dax att avsluta julpyntandet och röja i köket. Här liggs det minsann inte på latsidan....

1 kommentar:

Malin sa...

:)) du degar knappast vid scrapbordet Hege, du är effektiv och kreativ ju !! Kram på dig!