Sidor

söndag 11 december 2011

1-0 till mig :)

En dag till ända med äklig Nutrilett.
Har tänkt på mat hela dagen.
Mat, godis, kakor, läsk.
Men framför allt mat...
Ni anar inte vilken oerhörd förmån vi har i detta landet som faktiskt har möjligheten att äta oss mätta. Det är bannemig inte kul att gå runt hungrig jämt.

Jag genomförde dock 45 minuter på spincyklen utan bekymmer, så jag får definitift i mig den näring jag behöver.

Så till dagens tuffaste match, som utspelade sig på svägerskans adventsfika.
I ena ringhörnan:
Hemmagjorda brownies, äppelpaj och vaniljsås. Samt lösgodis och julmust.
I andra ringhörnan:
Kaffe och Ramlösa med rabarbersmak...

Behöver väl inte säga vad jag valde?

3 kommentarer:

Malin sa...

Imponerande! Jag kämpar oxå på :)Tycker visserligen att du är super snygg och tränad som du är men .. Lycka till :)!!

Unknown sa...

Håller med föregående talare ;) sen vill jag åsså tillägga att Naturdiets jordgubbssmak är betydligt goare :)

Unknown sa...

Håller med föregående talare ;) sen vill jag åsså tillägga att Naturdiets jordgubbssmak är betydligt goare :)