Sidor

tisdag 27 april 2010

Sportfåne?

I dag gjorde jag min annars 5,5km långa väg hem från jobb till en runda på 12,8km istället.
Det kallar jag seriös dedikering till mitt cykel-lag.
Okey, jag ärkänner att det var lite för min egen del oxå - för jag måste vila mina benhinnor lite, och i dag var det därmed bara cykling som passade om jag skulle få lite träning.

Tro det eller ej, men jag är inne i vill-vill-vill-vill-vill-träna period... Himlar va skönt det är att vara i där. När man liksom längtar till nästa träningspass.
I morgon skall jag teckna medlemskap på det lokala gymmet, och första pass ut blir ett stepp pass.
Kuuul :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad skönt det är när det är så..det var längesen..

Anonym sa...

jag kör bara låtar som jag lyssnade mkt på som tonåring o the cure lyssnade jag aldrig så mkt på