Sidor

lördag 24 april 2010

Scrapfeber bidrag nr 8

Det blir oftast inte mycket scrappande den veckan barnen bos hos oss. Inte för att de kräver så mycket uppmärksamhet numera... de sitter ju mest på sina rum. Men när vi är 5 i familjen måste vi helt enkelt ha ett köksbord att äta vid.
Men altså denn veckan har jag ändå lyckats smygscrappa lite, och knåpat ihopa bidrag nummer 8 i Magdas Scrapfeber..
Utmaningen var att få med 5 förbestämda fäger, blommor, brads och bling - och sen ordern "glad" och "färgsprakande".
Det blev ytterligare en LO på mina tjejer (ja, inte mina på riktigt, men världens sötaste lånetjejer)

Här är en närbild på blommorna. De småblommorna är självrullade, och har en liten blingsten i mitten.



Och så har jag gjort en albumsida som hör till denna, fast som inte är med i Scrapfebern. Men jag hde så många fina foton från just deta tilfället.

Inga kommentarer: