Sidor

onsdag 21 april 2010

Ibland har man tur

Jag är inne på min andra vecka där jag cyklar till jobb.  Snacka om att jag är nöjd med mig själv. Ärligt talat så tror jag inte jag har cyklat så många dagar streck sen jag gick i grundskolan.
Klapp på axlen till mig.
Men så har jag då oxå haft tur med vädret.
Fram tills i går så har jag faktskt inte haft nåt att klaga på. Men då fick jag igen med råge... Det var kallt och blåsigt, och regnet piskade i ansiktet på mig. Suck och stön.
Men i morse var det ok igen, och jag begav mig iväg på två hjul än en dag.

Vad händer då kring lunch? Jo, det blir världens skitväder... till och med hagel!
Denna bilden har jag tagit på fönsterbrädan på mitt rum

Sen, några timmar senare när jag skulle cykla hem var det sol igen. Tur skall man ha :o)
Och flaggorna utanfär jobb såg ut på detta viset


Anar ni hur mycket det blåste???....
Mycket! kan jag berätta....

Och det bästa av allt >>>>>>>> Flaggorna pekar raka vägen hem mot mig :o)

Älskar medvind!!!!

Inga kommentarer: