Sidor

tisdag 13 april 2010

For the record

Har nu hunnit i fatt med mig själv :o)  Eller kanske inte riktigt ifatt med mig själv, för jag är så förbaskat snabb (not...) men i alla fall ifatt med diverse bloggar.
Så om ni har känt er bortglömda på sistone så kan jag nu meddela att jag varit på besök hos er alla.

Kan dessutom meddela att jag varit vaken sen klockan 2 i natt. Vaknade, somnade om - vaknade somnade om. Vid 3 störtvaknade jag av jag skrek.... Forsökte skrämma bort några cowboys som kom in i mitt spökhus.... 
Som det brukar vara i drömmar så fick jag såklart inte fram något ljud när jag behövde det, så jag tog i för kung och fosterlad, och då blev det minsann ljud i pipan.
Inte lätt att somna om efter det kan jag säga - så till sist gick jag upp och startade datorn.

Och här sitter jag altså fortfarande, och väckarklockan ringer om 40 minuter - lönt att somna då eller?

Inga kommentarer: