Sidor

söndag 18 april 2010

Scrapträff hemma hos mig

I går hade vi en jättetrevlig scrapdag/kväll hemma hos mig. Det är såååå himla inspirerande och roligt att scrappa tilsammans med andra. Att se nya idéer och hur andra gör saker. Det blir något helt annaat än när man kollar runt på olika bloggar.

Vi träffades vid 14 - och då började Angeliqa med att sortera sina band.


Christina hittade snabbt en ny kärlek i Silhouetten :o) Om askan lägger sig skall hon till USA nästa helg, och gissa vad som står längst upp på hennes shoppinglista då.....


Vi laddade med riktig skrÄp-mat... Pizza


Här ser ni Agge, Christina (dåld) Therese och mig i full action. Bakom mig har jag ställt upp den första LO'n jag gjorde klart, en julbild jag skall ha med i Scrap-febern. Kommer en riktig bild på den i ett nytt inlägg.

Else jobbar för fullt med sitt hemliga projekt.



Therese trollade fram några helt vidunnerliga bokstäver. Stämpel på cs, lite vit penna och vipps så såg det helt proffsigt ut. Jag är jätteimpad. Mitt nästa inköp blir stämplar från Clas Ohlson....
Här är den färdiga LO'n. Även Threse kör med julfoto nu, så det är inte bar jag som ligger lite back....


Christin hann med flera sidor i sin dotter's album - här är en av dom.
 
Angliqa och Else höll på med saker som jag inte kan visa upp här ännu - ifall "fel" personer skulle komma in och titta...
 
Ja, summa summarum så hde vi en kanonkväll - detta skall vi verkligen göra om!

Inga kommentarer: