Sidor

tisdag 13 april 2010

Rolig historia från Angeliqa

Fyra män sitter på en anställningsintervju.

Intervjuaren frågar männen:
Vad är det snabbaste du vet?

Den första mannen svarar:
En tanke, den ploppar upp utan förvarning.

Den andra mannen svarar:
En blinkning, den kommer och försvinner utan att man märker att det skett.

Den tredje mannen svarar:
Ljuset. I samma stund som man trycker på knappen finns ljuset där.

Intervjuaren tror sig ha unnit sin man då ljuset är det snabbaste han kan tänka sig.

Då säger den fjärde mannen:
Diarré.

Va?! Säger intervjuaren.

- Jo, häromdagen körde det till i magen och jag sprang mot toaletten.
Men jag hann varken tänka, blinka eller slå på ljuset innan jag sket på mig.


.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha den var bra. det receptet låter spännande. ska jag hålla utkik efter på en blogg nära mig