Sidor

söndag 27 maj 2012

Scrapträff och Morsdag

Var på låååång scrap-dag med Malin och Marianne i går, och för att vara mig så måste jag säga att jag var oerhörd produktiv. Två LO's och tre kort blev det minsann :)

Tack snälla Malin för att du fixar och donar så vi kan träffas och ha kul!!!

Morsdags-helg som det är så var det ju självklart att scrappa på temat MAMMA.

Jag scrappade ett foto på mamma och mig när jag var typ sådär 2 år.  Vi spekulerade mycket över vad anledningen var - för både jag och mamma är jättefinklädda.
Med tanke på hur bruna vi är så gissar jag på att det är tagit i slutet av sommaren - men vad i hela fridens namn firar vi? Mammas födelsedag?  men inte brukade vi väl klä upp oss så mycket då?

Pappa - du kan kanske minnas???


Nåja, över till LO'n i stället...
Jag är sjukt nöjd med bakgrunden! Vit CS med distressat tegelstensmönstr. Sen har jag stämplat och maskat över stämplarna för att få det se ut som en enda stor stämpel ( fast det egentligen är tre olika som jag har alternerat i omgångar.
Slutligen har jag målat rosor och blad med Neo-Color II (Loooove...)
Resten av LO'n är inte i klass med bakgrunnen, så den orkar jag inte kommentera... Och att fotot är snett och vingt, ja det får ni på köpet ;-)

Nu - ut och jobba lite.... Och sen blir det lite morsdagsfirande av svärmor i eftermiddag.



Inga kommentarer: