Sidor

lördag 5 maj 2012

Flitig


Denna veckan har jag sprungit årets två första 5-km-lopp.

I onsdags var det Vår-ruset i Malmö som gick av stapeln.
Kul lopp där man får medalj - vilket jag anser är en av de viktigaste sakerna i ett motionslopp....
Och picknick fick vi oxå :)
Och strålande väder....
Och framför allt - jag kom under 30 minuter för första gången i år.....

I dag sprang jag Springtime i Helsingborg.
J.O.B.B.I.G.T.
Backarna i Helsingborg skojjar man inte med....
Och jisses vad glad jag blev när jag såg resultatet!!!! Under 29 minuter (dock är inte banan fullt 5km...)

Men.... ursäkta mig..... kolla vilken klass jag har placerats i......


Lite mera foton från min aktiva vecka kanske?
Springtime
Springtime
Vår-ruset
Vårruset

Vårruset Picknick

1 kommentar:

Diana sa...

Vad roligt att se, jag var också och sprang i Helsingborg i går =) Dock hamnade jag på 32,28 men jag är nöjd ändå då det är första gången jag springer.

och vad glad jag blev när jag såg att du har länkat till min sida =) Trodde knappt att någon visste att min blogg fanns, tack!

/Diana