Sidor

lördag 12 maj 2012

Mycket i dag

Mats är på väg till Göteborg för att springa Göteborgsvarvet (Minns Isabels kommentar från förra året; "Skall han bara springa ett varv?")
Han får springa snabbt..... för sen skall han slänga sig i bilen och köra hem och klä om till bröllop.

Själv skall jag fotografera vigseln, brudföljet och såklart brudparet innan jag klär om och blir bröllopsgäst.
Är så nervös över fotograferingen att jag vill spy.
Inte blir det bättre av att det blåser full storm (Nåja, liten kuling 13 s/m - men det är nästan samma sak...).
Om det inte mojnar tills i eftermiddag finns det risk att vi måste fotografera inomhus.

Men... skit i det nu Hege!
Tänk framåt i stället.
Efter fotograferingen är det fest :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Wooow. Hoppas det gick bra på Gbt varvet och att han inte somna till bröloppsmiddagen när han dök upp Hehehehe. Och att det gick bra att fota, trots kulingvarning :))

Jotack, Michael hade inte sett det var du som jag pratat med, men vi såg er sen vid bordet.... Med en dator på matbordet Hahahahaha nästa gång vi kolla var ni väck !?! Hahaha.. Ojojoj, så himla typiskt när man väl käkar ngt smaskens.. men,, men... Ni måste känt er oumbärliga.. Liksom " offrar" sin lunch och åker te´bax till jobbet Hahahaha

Ang min träning... Ska till sjukgymnast i nästa vecka. Ska bli skönt. Har inte fått cykla på vanlig cykel innan.. Hoppas på bra samtal med sjukgymnasten så man kan komma igång lite mera med träningen. Ev cykla till jobb... Då måste jag iof med köpa ny cykel... Äger ingen numera.... Eller funderar jag på att skaffa mig en crosstrainer... Mer skonsamt säger dom än ett löpband, då jag inte kan stöta i marken så det berör nacken så mycket..Jaja, vad är en bal på slottet:) Jag orkar längre och raskare promenader nu iaf.
Hoppas det löser sig med din axel med snart så du kan zumba loss lite sen :))