Sidor

lördag 5 maj 2012

En CASE

Jag har gjort en CASE ( Copy and steal everything) av denna superfina och enkla LO'n som Tettis har gjort.
Tycker andras enkla LO's med bara ett litet kort på är så fina - men har svårt för att göra det själv. Känns som att slösa bort papper och framför allt en sida i albumet för ett ynka litet foto...

Får nog träna på att ändra den uppfattningen, för jag skapar ju huvudsakligen för skapandets skull - inte för hur många, eller hur få sidor eller album jag fyller.


Förutom vimplarna som är av restpapper - och molnen som är en stämpel -  har jag endast doodlat med penna och färglagt med Neo Color 2.

I eftermiddag skall jag springa Springtime i Helsingborg - om vädret håller i sig så kan jag kanske unna mig årets första uteglass som belöning efteråt??? :-)

Inga kommentarer: