Sidor

torsdag 12 april 2012

Planerar för morgondagen

Mycket packande för att få ihopa morgondagen på ett smidigt sätt....
Skall träna innan jobb, så jag cyklar till jobb i träningskläder.
Sen måste jag ju ha med mig vanliga kläder att ha på mig på mig efter träningen.

Och som om inte det skulle räcka så skall jag ha med mig ännu ett ombyte.
Efter jobb skall jag nämligen direkt vidare på galamiddag på Landskrona idrottsgala minsann.
Vågar inte chansa på att jag hinner hemom, för fredag eftermiddag är som bekant tiden då mina Mexicanska kollegor brukar vakna till liv och vill ha hjälp att lösa alla sina problem !Ahora!

Men nu är allt packad, och träningskläder ligger klara, så det är bara hoppa i dom när klockan ringer i morgon bitti.
Kanske läge för att hoppa i bingen i tid i kväll då - så jag pallar trycket i morgon kväll :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter som en härlig fredag :)) härligt med litta träning på qvisten. Tänk på det är fredagen den 13: e i morron! ;)
Skulle med gått på galan i morgon, men jag skippar det, känner mig inte så festlig nu förtiden..
Jag har 2 biljetter här, om du vet /känner fler som vill gå? Vann dom på HD, så.de är gratis :)
Ang mitt fejjan inlägg häromdagen, så har jag en pers som retar upp mig sååå mkt,,, hon är ååh fejjan, hon är på bloggen, så jag kan inte namnge henne... Allt jag gör, känner, har gjort, har hon med, men 100 x värre... Hon är en hypokondriker av dess like... Sjukskriven, har nada pengar, shoppar var dag, lever på sin man.. Ja jag kan skriva en bibel om detta :) så jag blir så jävla trött & behövde skriva av mig... Men vist, beroede är jag :))
Ha en kul fredag!!