Sidor

måndag 9 april 2012

Hur lycka kan kännas.....

För er där ute som inte är "konstnärligt aktiva" kan vad jag skall berätta tyckas obegripeligt....

Jag vann en utlottning hos Scraproom förra veckan.
Priset var 2 av varje papper i  Pink Paislees serie Prairie Hill.
Underbara papper.
Underbara färger.
Underbara mönster.
Och att ha alla papperna samlade på samma gång gör att allihopa blir ännu vackrare.

Jag har aldrig haft alla papper i en serie tidigare - den speciella känslan det är att ha alla...det är lycka :)

Jag tar fram papperna och bara tittar på dom, känner på dom, vänder på dom.
Och även om jag inte har satt saxen i dom ännu så känner jag den där befriande skapar-lyckan bara av att ha dom framför mig.

Flummigt????
Nåja, kanske det - men dock lycka :)

Fram och baksida på ett av papperna

Inga kommentarer: