Sidor

lördag 10 januari 2015

Klackarna i taket!

Började dagen med att testa genom mitt nygjorda spinningpass, fortsatte med lite magövningar och avslutade med att köra spinning för kunderna.
Det var tyst i salen sånär som på flåsande efter sista låten, så jag tror det var flera än mig som var trötta...
Men ingen rast, ingen ro - efter passet var det raka vägen ut till huset för att sätta panel på gavelväggen.

Världens finaste överraskning väntade på oss i huset!
Taket i kök och vardagsrum var satt!
Så fint att jag nästan ville gråta.

Ni ser att det är en skarv mitt på takhalvorna? Det är för att det är skivor vi har använt i taket - inte brädor.
Skarvarna skall täckas med lister sen. Har inte bestämt hur smala eller breda de skall vara ännu - får testa lite tror jag, och se vad som blir finast.


Innan det var dags att åka hem för liten lunch- och Premier League paus hann vi ett stycke på väggen. Men när vi sett Liverpool är det dags att åka tillbaka och spika vidare.




Inga kommentarer: