Sidor

torsdag 14 juni 2012

Inzpiras stora tävling Vecka 4

 I 4:e och sista veckan i Inzpiras stora tävling skulle vi skapa utifrån temat Arv och Miljö.

Jag tror helt klart  att det allra mesta av den jag är kommer från den uppväxt jag haft, och de värderingar jag fått från mina föräldrar och de närmast omkring mig.
Om jag skulle göra en topp tio på mina barndomsminnen skulle nog mera än hälften handla om något som inträffat på vår hytte på Hvaler i Oslofjordens skärgård.


LO'n är den av mina bidrag i tävlingen jag är minst nöjd med. Den ser förvisso lite gladare och livligare ut i verkligheten än på detta fotot. Och jag gillar fjärilarna som liksom lättar från pappret, men nja... ingen LO som utmärker sig på något vis. 

Note to myself: Stansen till fjärillarna har jag lånat av Malin.  Loooove it! Får nog hamna på min önskalista...

Inga kommentarer: