Sidor

söndag 10 juni 2012

Det blir bättre

Jag har haft en jobbig tid på sistone, och ber om ursäkt om det har kommit till uttryck med negativa vikt-inlägg här på bloggen.
När allt känns piss runtomkring blir det på något sätt lättare att visualisera allt i en mera handgriplig sak, och för mig har det blivit den skenande vikten  - för den är lätt att snacka om, och alla kan relatera till det.
Men, nu är det slut på gnällande.

(På tal om gnällande, så tycker Mats jag låter som vår torktumlare när jag tjatar på honom om olika saker....Den piper och gnisslar så det står härligare till....)

Över till nåt som gör mig glad - scrapbooking såklart.
Har inte funnits tid att scrappa hemma på flera veckor - men jag har haft tur att det varit några scrapträffar jag kunnat gå på.
I Nyvång för två veckor sen skulle vi göra ett kort på temat "Någon som betyder mycket för dig".
Jag gjorde ett kort till min syster - och blev så nöjd med det att jag kopierade mig själv och gjorde ett morsdagskort till svärmor, samt ett födelsedagskort till sonen utifrån samma upplägg.





Inga kommentarer: