Sidor

måndag 11 juni 2012

Inzpiras stora tävling Vecka 1

I Maj var jag med i en pyssel- tävling arrangerad av tidningen Inzpira.
Varje måndag i fyra veckor fick vi ett nytt uppdrag, och de 5 som samlat flest poäng gick vidare till finalveckan.
Jag var såklart inte en av finalisterna (Hallå!!! Det var över tvåhundra personer från hela Skandinavien deltog i tävlingen!!!)

Men efter att vinnarna korats fick vi andra oxå veta vår placering, och gisses amalia om jag blev överraskad!

Och stolt!

Jag förstår ju att ni nästan dööööööör av spänning för att få se vad jag gjort ;-) så vi börjar väl på en gång....

Första veckan skulle vi scrappa enligt recept, och jag gjorde denna LO'n på min guddotter Sofie på hennes 4-års-dag. Sötaste lilla hjärtegryn :-)


Jag vet att det är en klyscha att säga "bilden gör den inte rättvisa" - men så är det faktiskt i detta fallet.  Så kom hem på en kopp kaffe så skall ni få se den i verkligheten :)

Jag är faktiskt nöjd med allt på denna LO'n - förutom att jag stansat ut de mindre hjärtan med texten på fel håll.... reflekterade inte över det före jag hade sytt fast dom med maskin.....
Nåja - även solen har sina fläckar ;-)

2 kommentarer:

Annette sa...

Grattis!! Vilken fin placering, och vilken fin LO!

Diana sa...

Grattis, vad roligt! Vi ses i kväll =)