Sidor

tisdag 12 juni 2012

Inzpiras stora tävling Vecka 2

Inzpiras tävling vecka 2: Gör en present och ett kort

Jag är ju egentligen en LO-scrappare.
Har scrappat lite mera kort på sistone, men altrad är inte alls min grej.
Sen fick jag en snilleblixt...
Skulle ju på bröllop, och hade ingen aning om vad vi skulle ge i present. Var faktiskt mycket nära att köpa presentkort, även om det egentligen är emot mina prinsiper...
- sen som sagt - snilleblixt....

De glada tu är fullständigt fotbollstokiga - och hejjar på rätt fotbollslag...
SÅKLART skulle de få en Liverpool-brevlåda, och vipps hade jag ett bidrag till veckotävlingen oxå. (vipps och vipps förresten.... det tog sin lilla tid, och ett tag var jag rädd jag inte skulle hinna bli klar till brölloppet.....)
Skrev ut och klippte till de olika delarna för att ha något att rita efter.
Halvvägs in i målandet
Nu börjar det likna något

Färdig brevlåda

Kortet (eller presenten) skulle bland annat innehålla utklipta och stansade detaljer. TH-klockan och stämplen "Precious Moments" har embossats med koppar embossing-pulver.

Några enkla stämplar på insidan av kortet.




3 kommentarer:

Unknown sa...

Kan inte bli en bättre bröllopsgåva.... Gryyyymt snygg!!! :)) som allt du gör;)

Unknown sa...

Kan inte bli en bättre bröllopsgåva.... Gryyyymt snygg!!! :)) som allt du gör;)

Emilia och Viola sa...

O vi blev SÅÅÅÅÅÅÅ glaa!! Måste jus skicka typsnitt till dig så att det kan komma på plats!!!! I fix in the mail! TACK för den superba presenten, den var verkligen klockren och skitfin!!!!

KRAM