Sidor

lördag 9 juni 2012

Deprimerande

Rensar i garderoben.
Steg 1 avklarat, och allt som är äldre än 10 år, eller som har blivit fula, eller som inte kommer passa mig även om jag går ner 10 kg, har hamnat is en sopsäck som nu är full!

Kvar på sängen ligger sådant jag har förhoppning om att kunna använda nästa sommar, samt hela strykhögen som kanske innehåller något som passar.

I garderoben då???
Jo, där finns tights och annat töjbart. Inte ett enda lite finare plagg.
Borde åka på shoppingrunda, men blir gråtfärdig av att prova plagg på plagg som inte passar.
FAAN vad jag hatar detta. Vad i helvete händer med min kropp? Är det verkligen meningen att man måste bli tjock bara för att man blir gammal? är det inte straff nog att ork och kraft och kroppsfunktioner lägger av?

Pissedag!!!!!

1 kommentar:

Rumpflugan sa...

Det e kläderna det är fel på, inte dig. Du är jättefin! Kram.